Un novu principiu, un novu viaghju.

fytgh (1)
fytgh (2)

In ordine per scuntrà l'aumentu di l'impresa in i travaglii di pruduzzione, cuntinuà à assicurà a qualità di u produttu, è rispettà u sviluppu di u ciculu d'alta qualità di l'industria di l'automatizazione, a gestione di l'impresa hà decisu di trasfurmà u centru di fabricazione à u sicondu edifiziu, mentre espansione u ciculu. zona di pruduzzione, intruduce l'equipaggiu avanzatu, ottimisate l'ambiente di produzzione, migliurà l'efficienza di a produzzione, è scuntrà novi opportunità è sfide in u mercatu di l'automatizazione in 2023 cù una attitudine più forte.

U trasferimentu hà finitu l'aghjurnamentu di u centru di fabricazione.U sicondu pianu di u centru di fabricazione di a cumpagnia copre una superficie di più di 3000 metri quatratu.Dopu à u trasferimentu, u centru di fabricazione mantene sempre alti standard è esigenze strette, creendu un attellu senza polvera è un attellu di prima classe per assicurà a qualità di u produttu è e marche di qualità.

Dopu à sta traslocazione, a pianificazione regiunale di u centru di fabricazione di u produttu di ODOT hè più scientifica è raghjone, è l'ambiente di produzzione è di fabricazione hà un novu aspettu.

L'automatizazione ODOT hà sempre destinatu à a tecnulugia di core "controllabile autonoma", espansione a prufundità è a larghezza intornu à u cuntrollu è a cumunicazione industriale.Mentre cunsulidà i so vantaghji tecnichi, continueremu à migliurà a serie di u produttu, attente à ogni dettagliu di u produttu, è strivemu per fà u pruduttu un pruduttu d'alta qualità.

In u sviluppu futuru, ODOT aderiscerà à a so intenzione originale, serà una impresa di qualità, cuntinueghja à serve a fabricazione globale, è diventerà u vostru cumpagnu di suluzione d'automatizazione più affidabile.


Tempu di Postu: Mar-09-2023