Panoramica di l'esposizione |Scena Internaziunale, Exhibition Eccitante

Per prumove u prucessu di manifattura intelligente industriale è u sviluppu internaziunale di i prudutti domestici, Horizon Automation hà attivamente dispostu u mercatu glubale è apparsu in parechje mostre internaziunali, cum'è SPS Italia, AUTOMEX è WIN EURASIA in Türkiye.À a mostra, i prudutti core sviluppati indipindentamente da a cumpagnia - serie C - distribuitu IO è PLC A serie di prudutti cum'è cunvertitori di protokolli è switch industriali anu attrattu numerosi prufessiunali è clienti da u mondu sanu, impegnati in una cumunicazione è un scambiu approfonditi. , è sò stati largamente ricunnisciuti da tutti !

L'Esposizione Internaziunale di l'Automazione Industriale (SPS Italia) in Palma, in Italia, hè un avvenimentu di punta per a fabricazione intelligente, l'industria digitale è l'industrii sustenibili, chì hà u scopu di discutiri i prublemi più sfida in l'industria futura è hè ricunnisciutu cum'è un puntu di riferimentu per l'industria manifatturiera italiana. .

Esposizione emozionante (1)
Esposizione eccitante (2)
Mostra eccitante (3)

Durante a mostra, i prudutti di punta di Horizon sò stati mostrati in situ, attraendu assai clienti potenziali è partenarii per u scambiu tecnicu, facendu Horizon un stand populari in situ è ​​pusendu a basa per una futura cooperazione amichevule.

AUTOMEX Malaysia hè una piattaforma impurtante focu annantu à a tecnulugia di l'automatizazione è e soluzioni.À a riunione, i prudutti Zero Point anu attiratu l'attenzione generale, è a cunniscenza prufessiunale è l'esperienza di a cumpagnia in u campu di l'automatizazione industriale sò ancu ricunnisciuti da i visitori in situ.

Mostra entusiasmante (4)

A cumpagnia hà avutu discussioni approfondite cù rapprisentanti di l'imprese lucali, hà esploratu l'opportunità di cuuperazione, è hà fattu piani strategichi per direzzione di cooperazione futura.Per mezu di sta mostra, l'influenza internaziunale di Horizon in u campu di l'automatizazione hè stata cunsolidata.

WIN EURASIA hè una di e mostre industriali più impurtanti in u Mediu Oriente.Questa mostra furnisce a cumpagnia l'uppurtunità di interagisce direttamente cù i clienti è i partenarii in a regione Mediu Oriente.À a mostra, Horizon, cum'è una stella crescente in l'industria di l'automatizazione internaziunale, hà ricevutu interviste esclusive da i media lucali, hà interagitu attivamente cù esperti di l'industria, i clienti potenziali è i partenarii, è hà avutu discussioni approfondite nantu à e tendenze future di a tecnulugia è e dumande di u mercatu.Sta participazione à WIN EURASIA hà rinfurzatu a cunnessione trà l'Horizon è u mercatu di u Mediu Oriente, è hà stabilitu e fundazioni per u futuru sviluppu vigoroso di a cumpagnia in a regione.

Esposizione emozionante (1)
Esposizione emozionante (5)
Esposizione eccitante (2)

In quantu à u futuru, Horizon hà da esse impegnatu à rinfurzà ancu e capacità indipendenti di ricerca è sviluppu di a cumpagnia è i servizii di produttu, travagliendu più strettamente cù i clienti è i partenarii per risponde à i bisogni di l'industria di l'automatizazione in costante evoluzione è di migliurà, è furnisce soluzioni, prudutti d'automatizazione di qualità superiore. , è servizii tecnichi à i clienti glubale.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2023