L'ultimu casu di risoluzione di prublemi tecnichi da ODOT Automation

coperta

In un ambiente industriale, pò esse una multitùdine di prublemi potenziali, è i metudi di installazione è cablaggio curretti sò cruciali per assicurà a sicurità in a produzzione.Attraversu u studiu di casu d'oghje, esploreremu inseme cumu assicurà a sicurezza in a produzzione industriale.
1. Descrizzione di u Prublemu
Un cliente di terminale usava u modulu di cumunicazione 485 CT-5321 per a cumunicazione cù un inverter di frequenza.Anu scontru una situazione induve sei carte di cumunicazione in l'inverter di freccia brusgiate successivamente.Dopu avè rimpiazzatu e carte di l'inverter sei volte (ogni volta chì risultatu in burnout), u modulu di cumunicazione CT-5321 stessu hè brusgiatu in a sesta occasione.

9DD3900F-B038-424B-97CB-006283E44CFF

Per impediscenu più perdite di clienti, l'ingegneri ODOT anu visitatu u situ per aiutà à risolve i prublemi.

2. On-site Troubleshooting
Dopu attente osservazione è analisi da l'ingegneri in situ, i seguenti prublemi sò stati identificati:

WX20240130-150725

(1)Ci sò 14 armari di cuntrollu in situ, ognunu cuntene dui inverter di frequenza è un metru d'energia chì anu bisognu di cumunicà cù CT5321.

(2) U GND di l'inverter di frequenza hè cunnessu à a capa di schermatura di a linea di signale.

(3) Dopu à esaminà u cablaggio di l'inverter di frequenza, hè statu truvatu chì a terra di cumunicazione è a terra di l'inverter ùn sò micca separati.

(4)U filu blindatu di a linea di signale RS485 ùn hè micca cunnessu à a terra.

(5)I resistori di terminale di cumunicazione RS485 ùn sò micca cunnessi.
3. Analisi di causa
Basatu nantu à l'osservazioni è l'analisi di a situazione in situ, l'ingegnere hà furnitu i seguenti insights:

(1)I cumpunenti è i moduli danneggiati ùn anu micca mostratu segni di danni tipici di scarica elettrostatica (ESD) o surge.A cuntrariu di l'ESD o i danni di surge, chì di solitu ùn risultanu micca cumpunenti brusgiati, i cumpunenti brusgiati in CT-5321 eranu ligati à u dispusitivu di prutezzione elettrostatica di u portu RS485.Stu dispusitivu hà tipicamente una tensione di rupture DC di circa 12V.Per quessa, hè statu deduciutu chì a tensione in u bus RS485 avia superatu 12V, possibbilmente per l'intruduzioni di un alimentazione 24V.

(2)L'autobus RS-485 avia parechje dispusitivi d'alta putenza è metri d'energia.In l'absenza di l'isolamentu propiu è di a terra, questi dispositi puderanu creà una diferenza potenziale significativa.Quandu sta differenza potenziale è l'energia sò sustanziali, hè pussibule di furmà un ciclu nantu à a linea di signale RS485, chì porta à a distruzzione di i dispositi longu à questu ciclu.

4. Soluzione
In risposta à questi prublemi in situ, l'ingegneri ODOT anu prupostu e seguenti suluzioni:

(1)Disconnect a strata di schermatura di u signale da l'inverter GND è cunnetta separatamente à a terra di u signale.

0FD41C84-33BF-487E-A9C3-7F7379FEB599

(2) Mette a terra l'equipaggiu di l'inverter, separà a terra di u signale, è assicuratevi una messa à terra curretta.
(3) Aghjunghjite resistenze terminali per a cumunicazione RS485.
(4)Installa barriere d'isolazione RS-485 nantu à i dispositi nantu à u bus RS-485.

5. Diagramma di rettificazione

WX20240130-150232

L'implementazione di e misure di rettifica sopra ponu impedisce in modu efficace chì i prublemi simili si ripresentanu, assicurendu l'interessi è a sicurità di i clienti.

À u listessu tempu, ODOT ricurdeghja ancu à i clienti di attentu à prublemi simili in u disignu è u mantenimentu di sistemi di cumunicazione, rinfurzà u mantenimentu è a gestione di l'equipaggiu, è assicurà a stabilità è l'affidabilità di u sistema.


Tempu di Postu: Feb-01-2024