Adattatore di rete ODOT CN-8032-L Profinet

21 ottobre 2021 - U sistema I/O remoto di ODOT CN-8032-L per aumentà a prestazione di i sistemi I/O profinet CN-8032 è hè cumpatibile cù a maiò parte di i protokolli di cumunicazione, cumprese EtherNet/IP, PROFINET è EtherCAT. Questi moduli ponu esse installati direttamente nantu à e macchine in ambienti classificati IP20/IP67.
ODOT Basendu nantu à i tipi di linea di prudutti ricchi è capacità di espansione forte, è hà sviluppatu IO remota distribuitu in serie C cù indicatori tecnichi alti è protokolli cumpleti, ponu risponde à i bisogni di i clienti.u CN-8032-L sviluppatu basatu annantu à a pila di protokollu soft PN (profinet) auto-sviluppata funziona in modu stabile, sbarazza di a dipendenza da chips speciali, è hà un fornimentu abbastanza.L'IO distribuitu di a serie C di ODOT hè stata applicata cù successu in parechji pruduttori di l'automobile.

Pò assicurà in modu efficiente è affidabile u funziunamentu normale di l'equipaggiu, chì ùn solu migliurà l'efficienza di a produzzione, ma ancu riduce u costu di l'applicazione.Hè diventata una soluzione di fabricazione intelligente affidabile per l'utilizatori.

Punti salienti di u sistema I/O remoto ODOT CN-8032-L

1.CN-8032-L sviluppatu basatu annantu à a pila di protokollu soft PN (profinet) sviluppata da sè funziona in modu stabile , sbarazza di a dipendenza da chips speciali, è hà un fornimentu abbastanza.

2. puderia sustene u puntu di dati max di 512 cù 31 pcs di moduli IO estesi, questu hè suggeritu per un grande prughjettu.Disegnu di qualità industriale, temperatura larga (-40 ~ 85 ℃)

3. Cost-efficace è i costi di mantenimentu bassu

4. Feedback di u Cliente : "Installazione cunvene |Affordable |Salvà Spaziu |travagliu stabile

https://www.odotautomation.com/odot-cn-8032-l-profinet-network-adapter-product/


Tempu di post: 15-mar-2022