Soluzioni ODOT su misura per l'allevamentu di bestiame

Casu è topulugia

Casu è topulugia

Una grande sucietà d'allevamentu di bestiame impegnata principarmenti in l'allevamentu di porci.Duranti tuttu u prucessu di alimentazione è gestione, parechji passi sò operati automaticamente.In questi passi, l'alimentazione di porcu hè a parte più impurtante.Per mezu di sta gestione di a consegna di l'alimentazione, una alimentazione precisa di u porcu serà realizatu, chì puderia eliminà in modu efficace i rifiuti di l'alimentazione di porcu assicurendu a crescita di i porchi.

Introduzione di u campu:

L'alimentazione di porcu aduttatu cù l'equipaggiu di alimentazione da una sucietà internaziunale ben cunnisciuta, chì avia digià realizatu a consegna precisa di l'alimentu, è l'equipaggiu era ancu supportatu cù u software di gestione.In ogni casu, u mudellu di dati presentatu era limitatu, è a basa di dati di basa ùn puderia micca esse recullata per via di u software di supportu, è l'infurmazioni avianu bisognu à esse processatu di novu per risponde à i bisogni di u cliente per pudè cullà più infurmazioni per l'allevamentu di porcu.Dunque, u cliente vulia sviluppà una piattaforma di gestione più putente è pratica à fiancu di u software di supportu originale.Allora ODOT Automation System Co., Ltd. furnisce una suluzione persunalizata per u cliente.

Soluzioni ODOT su misura per l'allevamentu di bestiame

Prodotti ODOT per a suluzione:

Prodotti ODOT per a suluzione

MG-CANEX hè un convertitore di protocolu da CANopen à Modbus TCP.U dispusitivu ghjoca cum'è u maestru in a reta CANopen è puderia esse cunnessu à i dispositi slave CANopen standard.A trasmissione di dati supporta PDO, SDO, è u cuntrollu di l'errore supporta Heartbeat.Supporta l'invio di missaghju sincroni è asincroni.

Cum'è un servitore TCP in a rete Modbus TCP, u dispusitivu puderia esse accessu da 5 clienti TCP à u stessu tempu, è puderia esse cunnessu à u controller PLC è diversi tipi di software di cunfigurazione.Puderia ancu cunnette transceiver otticu è realizà a trasmissione di dati à longa distanza.

 

Metodi di acquisizione di dati di basa per u sviluppu di software

1. Riforma automatica, hè bisognu di aghjunghje sensori à l'equipaggiu originale per cullà e dati basi;

2. Raccolta di i dati di l'equipaggiu uriginale attraversu un gateway intelligente.

Comparazione di i dui metudi:

1. U mètudu riforma automatica abbisogna bassu esigenze tecnicu.Puderia esse realizatu installendu diversi sensori.Tuttavia, u costu di hardware hè altu, è l'equipaggiu uriginale deve esse cablatu è perforatu, ancu a sincronizazione di dati di u sistema originale è u sistema di installazione ùn pò esse garantitu.

2. Utilizendu a porta intelligente per cullà dati da l'equipaggiu originale.Sta suluzione abbisogna altu esigenze tecnicu, altu risichi, è altu costu input iniziale, ma i dati avissi aviri na forti cuerenza, è ùn ci hè bisognu di aghjunghje vari tipi di sensors.U ciculu di implementazione in situ hè cortu, è a dati hè stabile è affidabile.

Dopu a considerazione cumpleta, u cliente hà sceltu u schema 2 per cullà i dati basi di l'equipaggiu originale.

 

Implementazione di u prugettu:

Dopu avè cunnisciutu i bisogni di u cliente, avemu prima cunfirmatu chì u pianu hè fattibile, è hà purtatu u prugettu secondu i seguenti passi:

1. Dopu chì u cliente era accunsentutu, i nostri ingegneri si sò andati à u situ di a cumpagnia di allevamentu per pruvà è analizà i metudi di cumunicazione trà a piattaforma di gestione di l'equipaggiu di alimentazione è l'equipaggiu di cullizzioni in situ.È avemu avutu un rapportu di prova à u cliente;

2. Sicondu l'analisi di a situazione di u situ, è cumminata cù a nostra sperienza longu di i gateway persunalizati, hè statu cunfirmatu chì i dati sottumessi di u dispusitivu puderanu esse recullati;

3. È u pianu di cullizzioni di dati hè statu cunfirmatu, cusì prima avemu principiatu à persunalizà a piattaforma hardware di a porta è intrinu in a pruduzzione prototipu.Intantu, u software currispundente R & D hè realizatu;

4. Dopu chì u gateway persunalizatu è u software hè cumpletu, avemu simulatu una piattaforma di operazione in situ per pruvà l'affidabilità di u gateway persunalizatu;

5. Dopu à a prova ok, a porta hè stata mandata per a prova di campu.Sicondu u feedback da a prova di u campu, a porta persunalizatu puderia esse debuggata remotamente;

6. Dopu à a prova hè stata fatta, u gateway mantene in esecuzione in situ per un bellu pezzu per verificà a stabilità.

 

Highlights:

L'equipaggiu di alimentazione usa un protocolu di cumunicazione privata.È cù u centru R&D ODOT di e so capacità di R&D di software è hardware, u gateway persunalizatu hè statu sviluppatu cù successu.

Highlights

Conclusioni:

U nostru CANEX-SY persunalizatu (sviluppatu basatu annantu à MG-CANEX) hè operatu stabile in situ.È i dati di u dispusitivu di alimentazione sò cullati senza affettà u funziunamentu normale di l'equipaggiu originale.Ancu i dati raccolti puderanu esse aduprati per u sviluppu secundariu di a cumpagnia di sviluppu di software.I dati raccolti da a cumpagnia di software basata nantu à CANEX-SY sò indipendenti di e dati è l'analisi presentati nantu à a piattaforma originale per risponde à i bisogni di i clienti.

Cunclusioni


Tempu di Postu: Nov-05-2020