Modulu di Acquisizione di Temperature ODOT aghjurnatu per risponde à i bisogni di u situ industriale expanditu

coperta

PT100 hè un detector di temperatura di resistenza cumunimenti utilizatu in u campu di cuntrollu industriale, cunnisciutu per a so alta precisione, bona stabilità, caratteristiche lineari è larga gamma di temperatura.Hè largamente appiicata in l'automatizazione industriale, sistemi di cuntrollu di temperatura, strumenti di laboratoriu, equipamentu medicale, industria automobilistica è altri campi.

I moduli IO remoti di a serie C sviluppati indipendentemente da ODOT Automation, CT-3713 è CT-3734, rispondenu perfettamente à i requisiti di acquisizione di dati di i sensori PT100.

 

1.Introduzione di u produttu

1

CT-3713 hà un intervallu di misurazione da -240 à 880 ° C, cù una precisione di misurazione di 0,5 ° C.U modulu opera in un ambiente chì varieghja da -35 à 70 ° C, cù una risoluzione di 15 bit.I canali presentanu funziunalità di diagnostica è supportanu cunfigurazioni di 2 fili è 3 fili.

CT-3734 si basa nantu à e funzioni basiche di CT-3713 aghjustendu un canale supplementu, supportendu un totale di 4 canali per i sensori PT100, facendu u modulu più prezzu.Inoltre, i circuiti interni trà i 4 canali di CT-3734 sò stati ottimizzati, furnisce l'isolazione trà i canali è capacità anti-interferenza superiore in paragunà à CT-3713.

2.Punti di dolore in situ

2

Aduprà un cliente particulari cum'è un esempiu: quandu u cliente misura a temperatura di parechji punti di rilevazione cù CT-3713, se a linea di mudellu M+ di un canale hè disconnected, i valori di temperatura raccolti da i canali adiacenti ponu fluttuà o restanu invariati.

L'ingegneri ODOT anu realizatu a risoluzione di i prublemi in situ è ​​anu truvatu chì u prublema hè accadutu quandu 10 unità di mutori 7.5 kW sò stati avviati simultaneamente, risultatu in un rumore di radiazione di 80Vpp misuratu à a sonda PT100.

L'avviamentu simultaneu di 10 unità di muturi 7.5 kW genera una forte interferenza elettromagnetica, creendu interferenza di radiazione à l'equipaggiu circundante.À questu mumentu, u cable PT100 agisce cum'è una antenna di ricezione.Senza una messa in terra curretta à a fine di a strata di schermatura, u signale di interferenza si accoppia à u cable RTD è hè in serie cù u canali di acquisizione di segnali CT-3713.Questa interferenza si accoppia cù i circuiti di canali adiacenti è forma un ciclu accoppiatu cù 0V è PE di u sistema.

3.Soluzione d'automatizazione ODOT

3

Basatu nantu à a situazione in situ, l'ingegneri ODOT anu furnitu e seguenti soluzioni:

Tutti i strati di schermatura di u terminale di u sensoru PT100 ponu esse riuniti è cunnessi à u terminal PE di l'accoppiatore di cumunicazione IO remota serie C per rompe u so ciclu di accoppiamentu, assicurendu u funziunamentu normale di u modulu.

Sustituisce CT-3713 cù CT-3734.I quattru canali di stu modulu anu capacità di isolamentu.A cunnessione à qualsiasi canale romperà u so ciclu di accoppiamentu, assicurendu u funziunamentu normale di u modulu.

 

ODOT Automation, cum'è membru di l'industria di l'automatizazione, hè stata impegnata à furnisce prudutti è servizii d'alta qualità à i partenarii di l'industria.In u futuru, ODOT continuarà à fucalizza nantu à u campu industriale, travagliendu inseme cù i partenarii di l'industria per custruisce l'automatizazione aperta è serve una fabricazione intelligente di alta qualità.


Postu tempu: Apr-03-2024