L'applicazioni di ODOT CN-8032-L in l'industria solare

asvsb (1)

Oghje, u scopu di "duale carbonu" hè un novu termu familiar. U risparmiu d'energia è a riduzione di emissioni di l'imprese ùn hè micca solu benefiziu u paese è a ghjente.

In u sfondate di u sviluppu rapidu in l'industria muderna, a generazione di energia solare fotovoltaica, cum'è una fonte d'energia rinnuvevule emergente, allevia in modu efficace u prublema di scarsità di energia.L'applicazione generalizata di a tecnulugia di l'automatizazione elettrica hà aumentatu assai l'efficienza di a produzzione di pannelli solari, ghjucanu un rolu pusitivu in prumove a crescita vigorosa di l'industria fotovoltaica.

 

U principiu di texturing in a fabricazione di wafer di siliciu fotovoltaicu

A texturizazione in a fabricazione di celle solari fotovoltaiche hè un prucessu chì implica u trattamentu di a superficia di e cellule solari per rinfurzà a so efficienza di cunversione fotoelettrica.U principiu primariu daretu à a texturing in a fabricazione di celle solari fotovoltaiche hè a creazione di una struttura di texture fina nantu à a superficia di a cellula solare.Sta struttura aumenta a diffusione di a luce è l'assorbimentu, migliurà cusì l'efficienza di cunversione fotoelettrica.

A texturizazione permette à a luce di passà parechje riflessioni nantu à a superficia di a cellula solare, rinfurzendu l'interazzione trà a luce è a cellula solare.Questu, à u turnu, aumenta a capacità di a cellula solare per assorbe a luce.

Sfide di l'industria

asvsb (2)

A lunghezza di l'attrezzatura di a macchina di testurizazione hè relativamente longa, è se l'approcciu tradiziunale di utilizà moduli di espansione PLC hè aduttatu, aumenta significativamente i costi di cablaggio è a cumplessità di a custruzzione.Quandu i difetti si verificanu, a risoluzione di i prublemi diventa difficiule, chì pò influenzà i calendari di produzzione.

E macchine fotovoltaiche di texturing anu parechji punti di input è output, cumprese segnali per i sensori chì indicanu e misurazioni di a pusizione è di a temperatura, è ancu i segnali di output chì cuntrolanu l'azzioni di i relè di guida è e valvole di solenoidi, frà altri dispositi cunnessi.L'usu di moduli di espansione PLC tradiziunali aumenta significativamente i costi di i moduli è occupa una quantità sostanziale di spaziu di l'armadiu durante l'installazione, facendu u cablaggio un compitu sfida.

 

L'applicazione di ODOT IO in macchine di testurizazione di wafer di siliciu fotovoltaicu

XX Machinery Co., Ltd. hè a cumpagnia principale di l'industria solare in Cina, è u so sistema di cuntrollu utilizza un PLC Siemens 1500.per espansione i punti di input è output, anu sceltu Sichuan ODOT Automation CN-8032-L Profinet distributed remote IO modules.

asvsb (3)

I segnali di input includenu indicatori per u bracciu meccanicu chì righjunghji a so pusizioni superiore, u bracciu meccanicu chì righjunghji a so pusizioni più bassu, u bracciu meccanicu chì si move à a pusizione di manca, u bracciu meccanicu chì si move in a pusizione destra, misure di temperatura di l'agulla di sonda, livelli di liquidu chimicu, u flussu tutale, è i flussi istantanei, frà altri.I segnali di output includenu segnali per a commutazione di a valvula solenoide di dosaggio, a commutazione di a pompa di circulazione, a commutazione di riscaldatore di liquidu chimicu, i segnali di start / stop di l'inverter, è più.

asvab (1) asvab (2)

A macchina di texturizazione di wafer di siliciu fotovoltaicu hà un totale di più di 800 punti di input è output.Hanu optatu per 10 adattatori di rete CN-8032-L Profinet cumminati cù moduli IO per u cuntrollu distribuitu.Questa configurazione cumpleta tutti i requisiti di cuntrollu di input è output in situ riducendu i costi di cablaggio è i costi di acquisizione di moduli.L'installazione di i moduli IO remoti distribuiti in serie C hè cunvene, è in casu di prublemi in situ, a risoluzione di i prublemi hè faciule, assicurendu a stabilità è l'efficienza di a produzzione, infine aiutendu i clienti à riduce i costi è à aumentà l'efficienza.

asvsb (6)

Funzioni ODOT C serie IO

1. Supporta una varietà di protocols di cumunicazione: Modbus, Profibus-DP, Profinet, EtherCAT, EtherNet/IP, CANopen, CC-Link è cusì.

2. Moduli IO estesi: modulu di input digitale, modulu di output digitale, modulu di input analogicu, modulu di output analogicu, modulu speciale, modulu IO hibridu, etc.

3. -40 ℃-85 ℃ cuncepimentu di temperatura larga per risponde à l'ambiente industriale estremu.

4.Compact cuncepimentu, risparmià in modu efficace u spaziu in u cabinet.

asvsb (7)

In l'industria solare, l'applicazione generalizata di l'automatizazione elettrica ùn solu migliurà efficacemente l'efficienza di u sistema, ma ancu riduce a carica di travagliu umanu in una certa misura.Inoltre, assicura a stabilità è a sicurità di u sistema elettricu, guidà cusì u sviluppu generale di l'industria energetica.

Nantu à u percorsu di u sviluppu futuru, ODOT ùn vi scurdate micca u nostru scopu iniziale, restanu impegnati in approcci orientati à u cliente, è avanzanu continuamente l'automatizazione industriale è u sviluppu di a nova industria energetica.Questa dedicazione hà per scopu di sustene i sforzi di a nazione per ottene a strategia "duale di carbone" per a nova energia.


Tempu di Postu: Nov-09-2023